Hoe weet ik zeker dat mijn bestelling geregistreerd is?

Als je bestelling bij ons geregistreerd is, kom je automatisch op onze bestelbevestigingspagina. Je ontvangt bovendien een bevestiging via de e-mail, meestal binnen enkele minuten. Controleer of alle ingevulde gegevens juist zijn. Is dit niet het geval, neem dan onmiddellijk contact met ons op.
Ik ben vergeten om mijn couponcode in te vullen. Wat moet ik doen?

Na je bestelling kan de couponcode helaas niet meer worden toegepast.
Wat doe ik als mijn couponcode niet werkt?

Controleer of je de code juist hebt ingevuld en of de code nog geldig is. Kloppen alle gegevens, maar doet het probleem zich nog steeds voor, neem dan voordat je bestelt contact met ons op via [email protected] , zodat we je kunnen helpen.
Wat zijn de voorwaarden voor couponcodes?

Onze couponcodes kunnen helaas niet gecombineerd worden (tenzij nadrukkelijk anders vermeld). De eerste couponcode die je invult in het veld voor Coupons is de code waarmee je korting krijgt op je aankoop. We raden je daarom aan om de couponcode te kiezen die het meest geschikt is voor je aankoop.

Hoe gebruik je je couponcode:

1. Vul bij het afrekenen je geldige code in, in het Coupon
2. Druk op ”Ok”
3. Controleer of het bedrag van je bestelling is aangepast, in overeenstemming met de betreffende code
4. Ga naar de betaalpagina
BETALING

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Op Youngins.nl accepteren we de meest gebruikte betalingsmethodes, zoals directe overschrijvingen IDEAL en PayPal & Afterpay.

Kan ik per factuur betalen?

Momenteel hebben wij geen betaling per factuur te bieden tegen www.youngins.nl
Zijn de BTW, verzendkosten bij de prijs inberekend?

Ja BTW (21%) is vooraf bij de prijs inberekend en over verzendkosten word geen BTW berekend.
VERZENDING EN LEVERING
Wat zijn de verzendkosten?

Wij verzenden alle bestellingen vanuit Nederland. Standaard verzending word voor €3,50 aangeboden en bij bestellingen boven de €50 gratis en Prioriteit verzending voor 29.95
Hoe weet ik of mijn bestelling verzonden is?

Door de track and trace code die je ontvangt zodra je bestelling is verzonden.
Kan ik mijn bestelling volgen?

U kunt u pakket volgen via Track & Trace op de PostNL website
Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet heb ontvangen?

Contact opnemen met de klantenservice
Leveringen?

Kan ik mijn bestelling laten afleveren bij een postbus?

Op dit moment versturen wij niet naar postbussen.

RETOUREN
Retouren?

Wij zijn pas tevreden als jij dat bent! Ben je niet tevreden met je aankoop op www.youngins.nl, dan kun je de producten altijd binnen 7 dagen (vanaf de afleverdatum) terugsturen en betalen wij het bedrag terug.
Ik wil een klacht indienen over een product – hoe doe ik dat?

Om een klacht in behandeling te kunnen nemen vragen wij je een beschrijving te mailen naar onze klantenservice op [email protected] met een omschrijving van de klacht en een foto van het product als bewijs voor de omschrijving. Vermeld voor een snellere afhandeling ook het bestelnummer bij je klacht. Pas na een verzoek van ons moet het product worden teruggestuurd voordat een vervangend product of financiële compensatie kan worden aangeboden. Zodra wij jouw klacht hebben ontvangen en beoordeeld, nemen wij contact op.
Wanneer en hoe krijg ik mijn geld terug?

De verwerking van retouren en artikelen die geruild worden bij www.youngins.nl kan twee weken (10 werkdagen) duren. We laten je per e-mail weten dat we je retour hebben ontvangen en dat het bedrag op je rekening is overgemaakt. De terugbetaling wordt altijd overgemaakt naar dezelfde rekening die je voor je bestelling hebt gebruikt.

Kan ik een product ruilen voor een ander product in plaats van tegoed?

Ja zeker. Vul op het retour-/ruilformulier het product in waarvoor je het wilt ruilen.

MIJN ACCOUNT
Hoe kan ik de status van mijn bestelling zien?

Als je als gebruiker bij www.youngins.nl geregistreerd bent, kun je eenvoudig inloggen op je account om je bestelgeschiedenis op datum en bestelnummer te bekijken. Hier vind je bijv. informatie over het leveringsadres en de recente statusupdate van je bestellingen. Als je geen geregistreerde gebruiker van de website bent, kun je ons altijd mailen en via [email protected] status van je bestelling opvragen. Voeg a.u.b je bestelnummer bij zodat we je sneller kunnen helpen.
Hoe maak ik een account aan?

Heel gemakkelijk! dat kun je doen door op deze link te klikken en je te registreren.
Mijn wachtwoord werkt niet. Wat moet ik doen?

Als je je wachtwoord vergeten bent, kun je heel eenvoudig een nieuwe opvragen. Klik op INLOGGEN, in de rechter bovenhoek op de website, en je ziet de tekst WACHTWOORD VERGETEN. Klik op de tekst en vul je e-mailadres in. Er wordt meteen een nieuw wachtwoord naar je e-mailadres verstuurd.